O nas

Przeczytaj o capitis

Krystyna Turkot to osoba z wieloletnim doświadczeniem w branży księgowej i administracyjnej. Dzięki czemu dysponuje praktyczną wiedzą i umiejętnościami rozwiązywania nawet bardzo złożonych problemów. Posiada również analityczny umysł, który pozwala jej na indywidualne podejście do każdej kwestii i postawionego zadania.

Jest specjalistką w swojej branży, jednak potrafi rozmawiać językiem zrozumiałym dla każdego. Ponadto, zawsze stara się udzielić wyczerpujących odpowiedzi. Chętnie wspiera przedsiębiorców, podczas zmagań z codziennymi formalnościami. Jako przedsiębiorcza kobieta, dba nie tylko o wzrost firm swoich klientów, ale także własny rozwój zawodowy i osobisty. Ponieważ jest osobą ambitną – ciągle szkoli się i rozwija, zdobywając coraz to nowe certyfikaty i uprawnienia. Ponadto Krystyna Turkot posiada prawdziwą pasję i zamiłowanie do wykonywanej pracy. Dzięki temu – tworzy biznes z misją, a swoim klientom pragnie zapewnić, jak najlepszą opiekę.

Jako założycielka firmy Capitis swoje działania biznesowe – od samego początku, świadomie – kierowała tak, aby odpowiedzieć na współczesne potrzeby dzisiejszego przedsiębiorcy. Będąc jednocześnie bizneswoman, żoną i mamą – doskonale wie, jak ważny jest czas. To właśnie z tego powodu jej firma – Capitis – oferuje kompleksowe usługi. Abyś Ty, skupił(a) się na tym, co kochasz, a formalności delegował(a) ekspertom.

Capitis - firma zbudowana na mocnych fundamentach

Firma Capitis wyrosła z wieloletniego doświadczenia i ogromnej wiedzy jej założycielki – Krystyny Turkot, która jest nie tylko specjalistką w dziedzinie księgowości i administracji, ale także osobą z prawdziwą pasją. Wszystko to sprawiło, że firma Capitis realizuje misję będącą odpowiedzią na współczesne potrzeby dzisiejszego przedsiębiorcy.

misją capitis jest sumienne wsparcie twojego biznesu

Pan Adam zdecydował się na skorzystanie z usług firmy Capitis podczas zakładania działalności. Planował biznes w e-commerce, oparty na modelu dropshippingu, potrzebował więc specjalistów od RODO i rozliczania zagranicznych faktur. Z uwagi na brak czasu – wszystkie formalności wolał powierzyć profesjonalistom.

Natomiast Pani Małgosia chciała spróbować swoich sił w branży rękodzielniczej. Nie miała doświadczenia jako bizneswoman, więc zdecydowała się na działalność nierejestrowaną. Firma Capitis wsparła ją i udzieliła wszelkich, niezbędnych do prowadzenia biznesu informacji.

Pan Krzysztof szukał wsparcia dla instytucji NGO – firmę Capitis polecił mu jeden z kolegów ze studiów – dziś szanowany lekarz, dumnie korzystający z pomocy Capitis.

podążamy z duchem czasu, dlatego darzycie nas zaufaniem

Firma Capitis świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz administracyjne na terenie całego kraju oraz poza jego granicami (m.in. w Niemczech, Norwegii, Słowacji, Szwecji czy Belgii).

Działa zarówno zdalnie, jak i stacjonarnie (Poznań i okolice). Obsługuje firmy z ponad 40 rożnych branż. Od małych przedsiębiorców, po duże spółki handlujące poza granicami kraju.

w capitis wiemy, jak ważny jest twój czas

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważny jest czas. Zaś jedna z kluczowych zasad efektywnego zarządzania nim – mówi o delegowaniu zadań. W Capitis jesteśmy świadomi tego, że Twój czas jest na wagę złota. Dlatego możesz liczyć na nasze wsparcie – współpracujemy ze specjalistami z wielu dziedzin. Zawsze zaproponujemy Ci rzetelną pomoc i poradę, szeroki zakres usług, a także sumienną obsługę Twoich codziennych formalności.

Z Capitis możesz zapomnieć o zbędnych obowiązkach i cieszyć się faktem, że wszystkie formalności zostały dopilnowane za Ciebie.